21 Aralık 2011 Çarşamba

Sonsuzluk kelimesi lanetlidir vesselam.

Şu yazıyı yazabilmek için önce bir kaç vurucu şarkı açmam gerekti sigara içiyor olsaydım bir de dumanı eşlik ederdi.Neden bitiyor diye düşünüyorum bitti işte kısa ve net  neden bitmesindi asıl mesele? Herkes sonsuza kadar yanımızda kalamaz ki belki hep dar vakitlerde karşılaştık belki bi sevip çıkacaklardı sadece hayatımızdan.Neden sonsuza kadar sürsün ki.Gerçekten içinde korkunç hisler barındıran bir kelime bu, sonsuzluk. Süreklilik arz ediyor aslında sürekli aynı şey olsun istermiydim? Mesela aynı adam beni ölene kadar sevse daha mı mutlu olurdum yoksa o gittikten sonra aşka küsüp biraz acının doruklarında gezip tam da herşey bitti derken hayatıma o mucizevi varlık girse ve ben onunla yeniden hayata bağlansam,pamuk ipliğimi seve seve ellerine emanet etsem daha mı mutlu olurdum bilemiyorum ama süreklilik duygusu  acı verici buna inanıyorum;çünkü içinde en az üç tehlikeli duygu barındırıyor; korku,sıradanlık,alışkanlık.Sadece kaybetme korkusunu düşünün bu duygunun bile ne kadar rahatsız edici olduğunu.

0 yorum:

Yorum Gönder