30 Aralık 2011 Cuma

Beetle Juice Beetle Juice Beetle Juice 3 kere dedim gelsin.

Çocukken benim için yılbaşı ;cam kenarında karın yağması için dua etmek, annemin yaptığı pastayı gece 12 de yemek için sabırsızlanmak, tombala oynamak ve tv de eğlence programlarını babamın seçtiği kanallarda izlemekti.Yazarken bile geçmişe döndüm bir an için. Keşke şimdi de böyle olsaydı. Artık yılbaşı gürültülü ortamlarda müzik,dans, sigara dumanına boğulmak ve kafayı bulmak mı acaba.? Sanırım büyüdük.Keşke şömineli bi evimiz olsaydı  be karşısında şarabın kırmızılığına sığınırdım..
                                                  Bu benim yılbaşı dileğim.
                                           Buda yılbaşınının geçirilebileceği alternatif bir ortam.


(Şu yazıyı aç açına yazdım aslında ocakbaşında da geçirilebilir bence çok mantıklı oh mis.)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben yıl başını değil ömrümü geçirebilirim böyle bir odada (:

SEDA dedi ki...

dimi yaa aynı fikirdeyim ben bu odada şair bile olabilirim (:

matias dedi ki...

hakikaten iyiymis..

Yorum Gönder