22 Aralık 2011 Perşembe

Dizi- Film göndermeleri.

Ağladım ağladın ağladı ağladık ağladınız ağladılar,sayın Mahsun kırmızıgül ün rotası budur. Ne çeşit bir kafaya sahip ki insanların hüzün damarlarına enjekte ettiği kederle doyuma ulaşıyor.15 yaşında bir kızla 70 yaşında bir adamı seviştirince eline geçen şey ne? Acı yı severiz adam eder biliriz itirazımız bu yönde değil. ölçüsünde olmalı gözümüze soka soka anlatılmamalı.Evvel zaman önce arkadaşım bir film tavsiye etmişti Old Boy imdb notu da hayli havalı. ondada ensest bir ilşkiyi soktular biyerimize hiç hoşlanmadım tarzım değil böyle filmler tercih meselesi sonuçta çarpıklık izlemeyi sevmiyorum, sevemeyeceğim de.Tercih meselesi derken bile insanların tercihlerine saygısızlık yaptığımın farkındayım fakat içim el vermiyor o mide bulandırıcı sahneleri çocuk cocuğun izlemesine..


Behzat Ç ve Leyla ile Mecnun dışında bana hitap eden hiçbir şey yok şu tv de.Behzatımında henüz 1 sezon havasını soluyamadım ama asla vazgeçmem o benim hep bir numaram.güzeli kusurlarıyla sevmesini biliyorum,öyle öğrenmiştik şiirlerden..neyse



 Sherlock Holmes u izledim serinin 2. filmi kesinlikle 1. yi katlıcak ölçüde güzeldi.Guy Ritchie adamsın.gidin yani sinemaya gitmek gibi güzel şeyler de var dünyada..sırada Uçurtma Avcısı var benim için ama biliyorum ki 1 hafta önce bitirdiğim kitabı kadar haz ve duygu patlaması yaşamayacağım çünkü herkes bilir filmler asla kitapları kadar başarılı olamaz. yine de merak etmiyor değilim Emir ve Hasanı.


demek istediğim şu; ne güzel filmler var ya cidden izleyin böyle saçma salak dizilerle beyninizi doldurmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder