5 Mart 2011 Cumartesi

Sizin aşkınız ne renk? Onlarınki portakal

Orange Love,2007,imdb 6.6

Birbirini cok seven, bir kadin ve erkegin  imtihanidir bu hikaye.iki asigimiz  sevgili olmaktan ote artik ayni evi paylasma arzusu icersinde gazetede ev ilanlarini kurcalarken kizin gozune bir ilan takilir.Ilanda soyle yazmaktadir.'Sadece gercekten asik olanlar basvurabilir'.yasli adamin biri olmek uzere olup herhangi bir mirascisi bulunmadigindan dolayi evini ve parasini birbirini gercekten seven bir cifte armagan etmek istiyordur tabi bu, o kadar basit olmayacaktir bazi kurallari vardir.Armagan edecegi evde ciftin adam olunceye dek yasamasi icap ediyor hemde kapinin onune dahi cikamadan.evden cikmalari durumunda diskalifiye olacaklardir.Yani bu yasli adamcik birbirinden baska hicbiseye ihtiyac duymadan sevebilen iki insani aramaktadir..Neyse kiz sevgilisine evden bahseder, cocuk bunun altinda kesin bi naneler vardir diyerek gecistirir.fakat kadin milletinin dir dirina yenik duserek solugu adamin yaninda alirlar ve bu guzel hikaye tam da bu anda baslar.Izlemek isteyen arkadaslar icin fragmani ve filmin bir kac guzel karesini paylasiyorum.(ps:suan kullandigim pc nin klavyesi turkce olmadigindan boyle dandik yaziyorum sori)







10 yorum:

Mystery dedi ki...

bu aralar aşk filmi izlemiyorum ben hiç. o yüzden değerlendiremicem bu öneriyi maalesef :) benim aşkım da bok rengi, bunu da söylemeden geçemicem :))

Brida.~ dedi ki...

O-ha! Fragmanı dehşet güzel. İçim bir hoş oldu. :D
En kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum. Ki zaten daha önceden de senin tavsiyenle listeme almıştım. Şimdi birinci sıraya yerleştiriyoruuum. ^^

Profösör dedi ki...

bu filmi internetten izleyebiliriz demi?

SEDA dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Lethe dedi ki...

merhaba,benim bloğumu izlemeye almışssınız ama ben orda artık yazmıyorum yenisi yukarda yazıyor :)

Aysegül Tanrıver dedi ki...

istekparça:barfuss-a yorum yazı istiyorum çokça.izlemek için.

SEDA dedi ki...

oreadnova, barfuss yazimi oku.azcikin gerilerde ama.

Aysegül Tanrıver dedi ki...

okudum.büyüdüm.

Brida.~ dedi ki...

An itibariyle izledim, bitirdim filmi..
Sonu feci çarptı yalnız.
Hem kız niye gitti ki?!!!
Ayy deli olucam..

SEDA dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder